Oferta ZILEI de Crăciun

  • Livrare

    2-4 zile lucrătoare

  • Livrare gratuită

    peste 500 lei

  • Cadou

    cu fiecare comandă

  • Garantie de returnare

    180 de zile

FansBRANDS®

Informații / întrebări frecvente

Descoperiți secțiunea Întrebări Frecvente de la FansBRANDS®, unde puteți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări! Fie că este vorba despre produsele noastre, comenzi sau livrări, aici găsiți tot ce aveți nevoie. Aflați cum puteți face experiența dumneavoastră de cumpărare fără probleme și nu ezitați să ne contactați dacă aveți întrebări suplimentare!

Contactați

Email

Adresa noastră de e-mail: hello@fansbrands.com
Vă vom răspunde în termen de 1 zi lucrătoare

Numărul de telefon

Ne puteți contacta telefonic în timpul orelor de lucru (de luni până vineri), de la 9:00 la 16:00 (UTC+2).

Vă rugăm să nu trimiteți SMS-uri, deoarece nu le putem primi, dar dacă din greșeală nu răspundem la telefon, vă vom suna înapoi.Numărul nostru de telefon este +40 (31) 631 27 51

Chat

Contactați-ne pe WhatsApp! Vă vom răspunde imediat în timpul orelor de lucru. De asemenea, vom răspunde mesajelor în afara orelor de lucru.

Comenzi

Comandă prin telefon

Puteți plasa comanda și prin telefon.

  • Numărul nostru de telefon este +40 (31) 631 27 51
  • Când puteți comanda prin telefon? Numai în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 16.00.
Comandă prin telefon
  1. După ce vă prezentați, ne spuneți ce produs căutați. Putem identifica produsele după numărul de articol pe care îl veți găsi lângă/sub produsul respectiv. Acest lucru ne va ajuta să găsim cu ușurință un punct comun și să identificăm produsul pe care îl căutați.
  2. Colegul nostru va verifica dacă produsul pe care l-ați ales se află în stoc și vă va informa cu privire la termenul de livrare preconizat.
  3. Pentru a plasa o comandă, avem nevoie de următoarele date: nume, e-mail, număr de telefon, adresă, număr de identificare fiscală în cazul unei companii, numele și adresa de facturare pot fi introduse separat
  4. Veți primi un e-mail de confirmare a unei comenzi reușite, cu detalii despre comandă.
  5. Pentru toate comenzile se va emite o factură cu TVA, care va fi trimisă tot prin e-mail.

Important!
  • Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii, în care veți putea verifica cu ochii dumneavoastră dacă produsul ales a fost comandat.
  • Pentru comenzile telefonice, putem accepta doar plata în numerar la livrare, care are un comision de manipulare de +7 RON.
  • În timpul procesului de comandă, vă vom crea un cont pe site-ul nostru, astfel încât să puteți urmări starea comenzii dumneavoastră. Colegul nostru vă va comunica parola pentru acest cont, pe care o puteți schimba în orice moment.
  • În ziua livrării, serviciul de curierat vă va anunța prin e-mail cu privire la timpul de livrare preconizat.

Nu am primit o scrisoare de confirmare

  • În primul rând, verificați dosarele SPAM și PROMOȚIE din clientul de e-mail!
  • Dacă nu îl găsiți acolo, probabil că ați introdus o adresă de e-mail greșită.
  • Contactați-ne pentru a vă corecta adresa de e-mail! În acest caz, nu uitați să vă identificați cu ceva, cum ar fi numele și adresa de expediere!

Pot urmări starea comenzii mele?

Puteți urmări starea comenzii dumneavoastră în contul dumneavoastră.

Pentru a vă urmări coletul, mergeți la metode de livrare!

Cum îmi pot anula comanda?

Pentru a vă anula comanda, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți în secțiunea Contactați-ne.

Puteți anula o comandă dacă aceasta nu este încă închisă. Dacă a fost deja finalizată cu succes și v-am trimis coletul prin curier, puteți doar să îl returnați.

În cazul în care nu primiți coletul, sistemul vă va pune automat pe lista neagră, astfel încât să puteți comanda ulterior doar prin plata în avans. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Am primit un produs defect

  • Rareori se întâmplă ca, din anumite motive, să nu primiți produsul pe care îl așteptați. De exemplu, produsul este diferit de fotografia produsului de pe site sau dimensiunea de pe ambalaj nu este aceeași cu cea de pe etichetă.
  • De asemenea, este posibil ca produsul să fi fost deteriorat în timpul transportului sau să aibă un defect de fabricație.
  • În acest caz, vă rugăm să trimiteți o fotografie la sales@fansbrands.com și vom investiga comanda!
  • Dacă, în urma investigației preliminare, considerăm că reclamația este justificată, vom colecta produsul pe cheltuiala noastră și vă vom trimite un produs de înlocuire sau vă vom rambursa banii.

Unde pot găsi factura?

  • Factura va fi trimisă la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când comanda este finalizată.
  • De asemenea, verificați-vă dosarele SPAM și promoționale!

Cum îmi pot modifica comanda?

V-ați dat seama ulterior că ați comandat mărimea greșită, sau ați dori să adăugați ceva la comandă, sau poate nu ați reușit să alegeți un cadou?

  • Atâta timp cât comanda dvs. nu este închisă, puteți solicita o modificare a comenzii dvs.
  • Puteți solicita o schimbare a adresei de livrare contactând serviciul de curierat.
  • De asemenea, puteți trimite un e-mail, dar în timpul orelor de lucru din timpul săptămânii, este mai bine să solicitați o modificare prin telefon, deoarece aceasta va fi procesată mai rapid.

Livrare

Termene și costuri de livrare

  • Termen de livrare în România: 2-4 zile lucrătoare
  • Costul de livrare în România: 34,90 Lei,
  • Livrare gratuit peste 500 Lei
  • Livrare în zilele de weekend și de sărbători legale: serviciul clienți, procesarea comenzilor și livrarea sunt suspendate în aceste zile.

Urmărirea pachetului

Veți găsi numărul de colet în e-mailul trimis de serviciul de curierat.

  • Serviciul clienți GLS este primul punct de contact pentru informații privind detaliile de livrare a coletelor.
  • Urmărirea pachetului GLS: faceți clic aici pentru a verifica starea livrării coletului dvs. introducând numărul de colet.
  • Serviciul clienți GLS: în zilele lucrătoare între orele 08:00 și 18:00, 0269 501 900
  • Site-ul GLS, alte contacte: faceți clic aici

Coletul meu este în întârziere

Sunteți sigur că a întârziat? Timpii de livrare se bazează pe zile lucrătoare. Serviciile de curierat nu sunt disponibile în zilele de weekend, de sărbători și de sărbători legale.

  • Veți găsi numărul coletului în e-mailul pe care îl primiți de la GLS.
  • Folosiți numărul de colet pentru a verifica starea coletului dvs. pe site-ul GLS: https://gls-group.com/RO/ro/urmarire-colet/
  • În cazul în care au trecut mai multe zile lucrătoare de la ultima actualizare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți GLS.
  • Orele de contact GLS: între orele 8:00 și 18:00 în zilele lucrătoare.
  • Numărul de telefon central al GLS: 0269 501 900
  • Alte contacte GLS: faceți clic aici!
  • Puteți urmări starea comenzii dvs. doar pe site-ul nostru, care este închis în momentul în care coletul este predat serviciului de curierat.

Cum îmi pot schimba adresa de livrare?

Puteți solicita o schimbare a adresei de livrare la serviciul de curierat.

  • IMPORTANT! Vă rugăm să introduceți corect adresa de e-mail și numărul de telefon la comandă!
  • Înainte de livrare, serviciul de curierat vă va notifica prin e-mail cu privire la termenul de livrare preconizat.
  • Contactați serviciul de curierat folosind una dintre datele de contact din mesaj.

Pot să deschid pachetul înainte de a-l primi?

  • Nu puteți despacheta pachetul înainte de a-l primi.
  • Dacă nu sunteți sigur de conținutul coletului, dacă ambalajul este deteriorat sau dacă ați comandat produse fragile, vă rugăm să realizați o înregistrare video a procesului de despachetare, astfel încât produsele să fie clar vizibile!
  • În caz de deteriorare sau de lipsă, reclamația va fi transmisă serviciului de curierat, iar înregistrarea poate accelera evaluarea și poate contribui la succesul procesului.

Ce se întâmplă dacă refuz coletul?

  • Coletul ne va fi returnat.
  • Dacă ați făcut o achiziție preplătită, vom iniția o rambursare cu furnizorul de servicii relevant.
  • În conformitate cu legea, vom rambursa suma minus taxa de livrare.
  • În cazul în care serviciul de curierat vă percepe o taxă suplimentară pentru returnarea coletului, vă vom percepe și noi această sumă, în conformitate cu legea.
  • În viitor, veți putea plasa o comandă în magazinul nostru doar dacă plătiți în avans.

Informații de plată

Modalități de plată

În magazinul nostru puteți alege dintre următoarele opțiuni de plată:

  • Plata la livrare (7 Lei taxă de manipulare)
  • Card bancar
  • PayPal
  • Transfer bancar

Detalii pentru transfer

  • Beneficiar: Pit Box Kft.
  • Denumirea băncii: Intesa Sanpaolo Bank Romania
  • Numărul de cont (IBAN): RO33WBAN000524861917RO01
  • COD SWIFT (BIC): WBANRO22XXX

Pot să cumpăr pe credit?

Nu este posibil să cumpărați pe credit în magazinul nostru online, dar este posibil ca, dacă vom primi mai multe solicitări, să introducem un fel de facilitate de credit.

Pot să plătesc cu un card preplătit?

Nu puteți utiliza cardul preplătit pentru îmbrăcăminte, așa că nu puteți folosi suma de pe acesta nici aici.

De ce nu pot plăti online?

Greșeli tipice atunci când plătiți online, dacă ați ales să plătiți cu cardul de credit sau prin PayPal:

  • Asigurați-vă că aveți suficiente fonduri în cont!
  • Verificați limitele de cheltuieli! Este posibil să vă fi depășit limita zilnică.
  • Dacă este posibil să vă fi depășit limita de cheltuieli, veți avea nevoie de un fel de aprobare. Acest lucru se poate face prin intermediul aplicației telefonice a băncii tale. Poți cere băncii tale detalii despre aprobare.
  • Pentru plățile prin PayPal, sistemul vă va redirecționa către site-ul PayPal. Dacă nu aveți un cont PayPal, puteți pur și simplu să vă creați unul gratuit.
  • IMPORTANT! Dacă omiteți o plată online, comanda va eșua din cauza unui timeout.

Pot să plătesc cu cardul la curierat?

Dacă alegeți plata ramburs, puteți plăti în numerar (în lei) la curierul GLS.

Retur de produs, înlocuire

Cum pot schimba un produs?

Urmați pașii de mai jos dacă doriți să vă schimbați produsul:

  1. Returnați produsul.
  2. Dacă doriți să ne trimiteți un produs, trimiteți-ne o rambursare.
  3. Vă vom trimite înapoi comanda pentru produsul pe care îl doriți.

Când ar trebui să ne returnați produsul?

  • Dacă nu sunteți mulțumit de produsul pe care l-ați primit.
  • Dacă l-ați probat și mărimea nu este potrivită.
  • Dacă produsul a fost deteriorat în timpul transportului (pentru a dovedi acest lucru, va trebui să realizați o înregistrare video în care deschideți coletul și inspectați produsele pe care le primiți).
  • Dacă produsul este defect de fabricație, deși a fost inspectat înainte de expedierea coletului. Aceasta este o problemă de garanție.
  • Este, de asemenea, o problemă de garanție dacă, deși a fost utilizat în conformitate cu instrucțiunile de utilizare, produsul este deteriorat în orice mod (de exemplu, fermoarul se rupe, cusăturile se desprind)
  • Deteriorări rezultate în urma unei utilizări necorespunzătoare a produsului, care au ca rezultat faptul că produsul NU se returnează și NU va fi returnat (de exemplu, pantofi uzați sau rupți, tricou rupt, jachetă ruptă, căști rupte, tricouri spălate la temperaturi necorespunzătoare - decolorate). Defectele de fabricație sunt foarte ușor de distins de cele care nu sunt de fabricație, așa că, pentru aceste tipuri de defecte, NU returnați nimic fără o consultare prealabilă.

Cum să ne returnați produsul?

  • Dacă nu îl aveți, descărcați formularul de returnare! Descărcați-l în format digital (Adobe Acrobat Reader, funcția de completare) sau imprimați-l.
  • Împachetați produsul împreună cu formularul de retur completat (dacă l-ați completat digital, îl puteți trimite pur și simplu prin e-mail)! Împachetați și cutia de pantofi în ceva.
  • Vă rugăm să o returnați la următoarea adresă (destinatar): Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3.
  • În nici un caz nu trebuie să solicitați un serviciu de ramburs! Niciun colet contra ramburs nu va fi acceptat și vă va fi returnat!


După ce primim coletul și după ce am verificat starea acestuia și am reconciliat detaliile, după caz, vom iniția rambursarea cu furnizorii de servicii financiare. Suma va fi creditată în contul dvs. în termen de două săptămâni, conform recomandării băncii.

IMPORTANT! Dacă nu citiți acest lucru, s-ar putea să vă fie frică...

  • Dacă aveți întrebări sau nu sunteți sigur, contactați serviciul nostru pentru clienți! Telefon +40 (31) 631 27 51
  • Întoarceți cadoul pe care l-ați primit! Puteți alege din nou un cadou atunci când comandați un produs de înlocuire. Dacă nu returnați cadoul, nu vă putem rambursa banii.
  • Asigurați-vă că returnați produsul la această adresă:
    Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (dacă îl trimiteți la adresa de pe factură, nu îl va primi nimeni).
  • NU acceptăm colete contra ramburs! În acest caz, coletul vă va fi returnat.
  • Vom accepta doar returnări de produse în stare de fabrică, cu toate ambalajele intacte. Produsele murdare, spălate, puturoase, rupte, rupte, rupte, zbârcite, uzate NU vor fi preluate înapoi. Dacă ne trimiteți un astfel de produs, vi-l vom trimite înapoi cu 34,90 lei. Dacă anulați, NU veți primi o rambursare!
  • Pantofii murdari, cu talpa prăfuită, NU vor fi luați înapoi! Dacă returnați pantofi, vă rugăm să împachetați cutia de pantofi! NU vom lua înapoi o cutie de pantofi plină, indiferent de conținut!
  • Costul de returnare a produsului este responsabilitatea clientului și nu poate fi rambursat. Alegeți cel mai ieftin furnizor!
  • Dacă ați ales să plătiți online, vă vom rambursa valoarea produselor returnate direct prin intermediul platformei de plată pe care ați ales-o.
  • Dacă ați plătit comanda prin ramburs sau prin transfer bancar, vă rugăm să ne furnizați numărul de cont bancar și vă vom rambursa valoarea bunurilor returnate.
  • Rambursarea va fi creditată în contul dvs. în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea bunurilor returnate.

Garanții și ghiduri de utilizare

Care este perioada de garanție?

Atunci când vine vorba de aspecte legate de garanție, este, de asemenea, important să se știe clar ce înseamnă o bună utilizare. Am încercat să adunăm toate informațiile relevante și să vi le oferim într-un limbaj uman, astfel încât să puteți păstra produsul pe care l-ați comandat în stare bună pentru mai mult timp și să fiți la curent cu garanția. Haideți să începem!

1 an de garanție FansBRANDS®

Aproape toate produsele din magazinul FansBRANDS® sunt însoțite de o garanție de 1 an din partea producătorului!

Garanție de 2 ani pentru ceasuri

Oferim o garanție de 2 ani din partea producătorului pentru toate ceasurile (ceasuri Ferrari) pe care le găsiți la FansBRANDS®.

La ce produs se aplică?

Practic, la orice: pantofi, tricouri, pălării, pulovere, pantaloni etc., cu alte cuvinte, la toate articolele de îmbrăcăminte. Plus accesorii: poșete, genți etc. Desigur, există unele articole pe care nu le putem garanta: cărți, parfumuri, articole fragile (căni) etc.

În acest din urmă caz, v-am spus de mai multe ori că cea mai bună soluție este să faceți o înregistrare video în care să deschideți coletul la primire. Acest lucru este important deoarece, de exemplu, dacă un produs fragil este deteriorat în timpul transportului, aceasta este singura modalitate de a dovedi acest lucru. Așadar, faceți o înregistrare video!

Care sunt posibilele probleme de garanție?

Aceasta poate fi o problemă delicată în ceea ce privește îmbrăcămintea, dar la FansBRANDS® facem tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că problemele reale de garanție sunt rezolvate în mod corespunzător.

Spun reale, pentru că, desigur, mulți oameni încearcă să înlocuiască produse care au fost rupte, spălate - și care nu au fost tratate corespunzător - fără succes.

Problema de garanție se datorează întotdeauna unui defect al producătorului care apare în condiții normale de utilizare. Iar un defect de fabricație este un defect care era prezent la momentul vânzării, dar care nu a fost evident în timpul inspecției. Printre exemple se numără defectele de cusătură, lipire și de material.

Ce sunt problemele care nu intră în garanție?

Mulți oameni doresc să înlocuim produsele din diverse motive, dar, din păcate, întâlnim și mulți care le-au stricat din vina lor. În aproape toate cazurile, vă putem spune ce s-a întâmplat cu produsul, deoarece la FansBRANDS® nu numai că le vindem, dar le purtăm și le folosim în fiecare zi și știm exact la ce folosesc produsele.

  • Rupturile sau rupturile evidente nu reprezintă o problemă de garanție.
  • Dacă, de exemplu, spălați produsul la o temperatură diferită și culoarea iese sau logo-urile imprimate se desprind, în ciuda instrucțiunilor de spălare, nici asta nu este o problemă de garanție.
  • Dacă nu utilizați produsul conform destinației, acest lucru va invalida, de asemenea, garanția. De exemplu, pantofii noștri nu sunt concepuți pentru a juca fotbal sau pentru a face sport - defectele care rezultă din astfel de activități sunt imediat detectabile.

Cazuri speciale

Pot exista cazuri extreme în care unii parametri ai produsului diferă de cei descriși. În astfel de cazuri, îl vom înlocui și vă vom plăti costurile de transport!

  • Atunci când mărimea pantofilor nu corespunde cu cea de pe cutie. Îl vom schimba!
  • Atunci când imaginea de pe site nu reflectă produsul primit. (Cu excepția produselor care prezintă doar grafică, de exemplu, pentru că nu sunt încă în producție)

Ambalaj deteriorat în momentul în care v-a fost livrat de curier?

În cazul în care ambalajul este deteriorat și credeți că comanda dumneavoastră ar putea fi incompletă sau deteriorată, NU luați geanta!

Dacă îl luați, faceți o înregistrare video a rezoluției! Aceasta este singura modalitate de a vă dovedi cazul în cazul unei greșeli.

Garanție pentru produse fragile

IMPORTANT! În cazul produselor fragile, indiferent de ambalaj, REALIZAȚI ÎNTOTDEAUNA UN FILM VIDEO al deschiderii ambalajului și al inspectării produsului. În caz contrar, nu puteți dovedi că produsul a fost deteriorat după livrare! Nu putem accepta fotografii.

180 de zile de returnare

Veți vedea în mai multe locuri că la FansBRANDS®, veți primi o garanție de returnare de 180 de zile. Acest lucru se aplică atât la achizițiile în persoană, cât și la cele online.

În acest caz, vom prelua doar produsele care sunt nedeteriorate, nefolosite și fără defecte, împreună cu cutia nedeteriorată și factura originală!

Manual de utilizare pantofi Puma Ferrari, Mercedes, BMW

- Etichetarea încălțămintei

Încercăm să afișăm cât mai multe informații despre fiecare încălțăminte pe site. De asemenea, veți găsi detalii pe cutia de pantofi.Eticheta din interiorul încălțămintei va include următoarele informații:

  • Locul de origine - unde a fost fabricat în mod specific pantoful.
  • Numărul modelului - sau codul de produs al încălțămintei, pe care îl veți găsi și pe site.
  • Numărul mărimii - de obicei este indicat în mărimi UK (Marea Britanie), EUR (european), US (SUA) și în centimetri, așa cum se arată în tabelul nostru de mărimi și în selectorul de mărimi.

- Principalele materiale ale pantofului

Materialul pantofilor disponibili în magazinul online FansBRANDS® este în principal piele artificială sau textile. Desigur, puteți găsi și pantofi din piele, piele de căprioară și nu este exclus ca pe site-ul nostru să apară și pantofi de calitate superioară și mai scumpi. Dacă nu găsiți informații despre un anumit produs, nu ezitați să ne contactați prin telefon sau e-mail!

Partea superioară

Căptușeală și căptușeală pentru talpa superioară

Talpă exterioară

Piele (piele naturală)

Piele acoperită

Material textil

Alt material

- Scopul încălțămintei

Nu toți pantofii pot fi folosiți pentru orice situație. De exemplu, nu veți folosi pantofii noștri Drift Cat pentru drumeții. Și, în general, niciunul dintre pantofii pe care îi avem nu este potrivit pentru a juca fotbal! Defectele rezultate din utilizarea necorespunzătoare nu sunt acoperite de garanție, așa că acordați o atenție deosebită acestui aspect! La FansBRANDS® veți găsi următoarele tipuri:

  • Încălțăminte sportivă, pantofi de handbal, pantofi termici: numai pentru uz interior.
  • Încălțăminte sportivă, pantofi de baschet, termopane: numai pentru uz interior.
  • Încălțăminte sport, pantofi de alergare: pot fi folosiți atât în exterior cât și în interior.
  • Încălțăminte sport, pantofi de alergare, de exterior: pentru utilizare în aer liber.
  • Încălțăminte sportivă, pantofi de tenis: poate fi utilizată în interior sau în exterior.
  • Încălțăminte sport, pantofi de fitness: pentru utilizare numai în interior.
  • Încălțăminte sport, pantofi de drumeție: pentru a fi utilizați în timpul drumețiilor, drumețiilor, trekking.
  • Încălțăminte de agrement: încălțăminte care nu este destinată purtării regulate, ci pentru petrecerea timpului liber - și nu pentru activități sportive de natură competițională: compoziția materialului, designul părții superioare, construcția modelului superior, structura părții inferioare, cu excepția condițiilor meteorologice de iarnă, sunt special concepute pentru activități fizice active.
  • Încălțăminte pentru uzură regulată de primăvară/toamnă: încălțăminte care, cu excepția condițiilor meteorologice de iarnă, este adecvată pentru uzură prelungită.
  • Încălțăminte pentru uzură obișnuită de vară: încălțăminte ale cărei materiale și construcție permit piciorului să respire într-o mai mare măsură
  • Papuci de casă: încălțăminte care constă, de obicei, doar dintr-o căpăcel sau curele, potrivită în principal pentru purtarea ocazională acasă sau pe plajă, eventual încălțăminte de modă.
  • Încălțăminte de modă extremă: încălțăminte cu o construcție specială și/sau cu o talpă îngustă și scurtă și/sau cu o croială specifică și/sau cu o culoare foarte diferită și/sau cu o compoziție specială a materialului etc., concepută în primul rând pentru a răspunde cerințelor modei.

- Curățare, îngrijire

Îngrijirea reprezintă curățarea încălțămintei de murdărie, tratarea culorii și a fețelor cu diverși agenți, îmbunătățirea aspectului, regenerarea și pregătirea încălțămintei pentru o nouă utilizare. Uneori, tratamentul are și scopul de a păstra sau de a îmbunătăți alte caracteristici ale încălțămintei.

  • De pe fețele de piele (cu granulație naturală), îndepărtați murdăria ușoară cu o cârpă moale și o perie cu peri moi, iar murdăria mai grea cu o gumă de șters piele, ambele în stare uscată. Aplicați un strat subțire de cremă de pantofi de aceeași culoare cu pielea, eventual incoloră, pe suprafața curată și uscată, apoi lustruiți după câteva minute. După caz, se poate folosi un autocurățitor cu silicon. Nu curățați niciodată încălțămintea din piele când este udă sau cu apă!
  • Îndepărtați murdăria ușoară de pe fețele de piele acoperite cu o cârpă moale și apoi tratați-le cu un produs de îngrijire recomandat pentru acest material.
  • Îndepărtați murdăria ușoară de pe fețele din piele de căprioară sau nubuc cu o perie cu peri moi. Puteți uniformiza suprafața cu o perie de cauciuc pentru pantofi (trageți într-o singură direcție). Murdăria mai grea poate fi îndepărtată cu o gumă de șters piele. Apoi este indicat să frecați încălțămintea cu un burete de curățare pentru piele de căprioară - nubuc. În cele din urmă, pulverizați în mod uniform întreaga fețe cu un spray de catifea nubuc de aceeași culoare cu fețele!
  • Piele uleioasă: curățare ca și cea descrisă pentru pielea de căprioară, îngrijire cu cremă de pantofi uleioasă sau cu grăsime
  • Piele lăcuită: îndepărtați murdăria cu o perie cu peri moi sau cu o cârpă moale ușor umedă, lustruiți cu o cârpă moale după uscare. Puteți folosi un detergent pentru piele lăcuită, dar nu folosiți cremă de pantofi!
  • Piele sintetică: ștergeți murdăria cu o cârpă călduță umezită cu apă curată, uscați-o la distanță de căldura radiantă, apoi lustruiți-o cu o cârpă moale! De asemenea, puteți utiliza șamponul recomandat pentru piele artificială, așa cum este descris în instrucțiunile de utilizare. Nu folosiți cremă de pantofi!
  • Textile: utilizați o perie cu peri moi - folosită numai în acest scop - pentru a îndepărta praful și murdăria. Pentru murdărie mai intensă, vă recomandăm să folosiți un șampon special pentru curățarea textilelor, urmând instrucțiunile de utilizare.
  • Tricotaje combinate - multifabricate - fețe de încălțăminte: curățați și îngrijiți țesătura conform recomandărilor, având grijă să nu contaminați partea de țesătură care nu este curățată. În cazul în care materialele sunt foarte diferite, puteți utiliza un șampon formulat și recomandat pentru încălțăminte, conform instrucțiunilor de îngrijire.
  • Atunci când îngrijiți fețele încălțămintei cu membrane GORE-TEX sau similare, utilizați numai produsele recomandate de producător.
  • Căptușeli: dacă este necesar să curățați căptușelile, faceți acest lucru în conformitate cu eticheta și cu materialul căptușelii, așa cum este descris în materialele de susținere.
  • Tălpile: curățați cu o perie rigidă atunci când sunt uscate! Dacă rămâne murdară, poate fi ștearsă cu o cârpă umedă, dar aveți grijă să nu murdăriți fețele de sus!

- Câteva sfaturi, avertismente

Nu ignorați următoarele, pentru că v-ar putea deteriora pantofii!

  • Încălțămintea pe care o vindem nu se așteaptă să fie rezistentă la apă, cu excepția cazurilor în care este indicat în mod specific. Încălțămintea cu fețe din nubuc, piele de căprioară și textile nu este în mod specific impermeabilă!
  • Purtați încălțăminte cu vârf închis și doar cu șosete!
  • Întotdeauna slăbiți sau fixați închizătorile (șireturi, Velcro, catarame etc.) atunci când îi scoateți sau îi încălțați, deoarece scoarța poate fi deteriorată.
  • Strângeți elementele de fixare astfel încât să existe o mișcare minimă a călcâiului în pantof pentru a evita deteriorarea căptușelii.
  • Când încălțați încălțămintea, folosiți un pantofar!
  • După utilizare, lustruiți pantoful sau umpleți capul cu hârtie pentru a netezi pliurile!
  • Uscați încălțămintea umedă - fie că este șamponată sau împăturită - într-un loc aerisit, departe de căldura radiantă.
  • Este foarte important să vă schimbați zilnic încălțămintea, dacă este posibil! Picioarele nesudate produc și ele transpirație, care este absorbită de căptușeală (partea de carne a pielii de pe partea superioară în cazul încălțămintei fără căptușeală). Aceasta trebuie să o poată elibera, așa că trebuie să odihniți și să aerisiți încălțămintea. În caz contrar, materialele se vor deteriora prematur.
  • Părțile brodate sunt foarte vulnerabile!
  • Purtați încălțăminte potrivită pentru vreme!
  • Dacă încălțămintea prezintă un defect minor, reparați-o imediat pentru a preveni eventuale deteriorări!

Ghid de utilizare a produselor Formula 1

- Introducere în ghidul utilizatorului

Atunci când cumpărați îmbrăcăminte, este deosebit de important să alegeți un articol de îmbrăcăminte care să fie potrivit pentru scopul utilizării (sport, timp liber) și pentru sportul în cauză, ținând cont de cerințele la care va fi supus.

Ignorarea acestui aspect poate duce la o utilizare necorespunzătoare și la o uzură prematură, așa că vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de pe etichete (etichete cusute și etichete de agățat) înainte de a cumpăra și să solicitați sfatul nostru.

- Etichetare și compoziție

Pentru produsele de îmbrăcăminte, veți găsi informațiile necesare în două locuri: pe eticheta cusută și pe eticheta de agățat (și, pentru unele produse, pe ambalaj, dacă este permis).

Informațiile de pe produs sunt următoarele:

  • compoziția materiei prime a produsului
  • indicarea dimensiunii
  • simbolul de tratare
  • denumirea produsului
  • marca de identificare (care este un număr de articol în plus față de denumirea comercială)

- Informații privind eticheta cusută

  • Cotton = bumbac
  • Viscose = viscoză
  • Polyester = poliester
  • Polyamide = poliamidă
  • Acrylic = poliacrilic
  • Wool = lână
  • Elastane = elastan (poliuretan, fibră elastică)
  • Duck down = puf de rață
  • Duck feather = pană de rață

Indicarea dimensiunii:

Vă rugăm să studiați cu atenție numerele de mărime de pe produs, deoarece există probabil unele cu care sunteți familiarizat. Noi folosim marcaje de mărime din mai multe țări.

De exemplu:

US (Statele Unite ale Americii): L, CAN (Canada): G, D (germană): 40, UK (Regatul Unit): 14, F (franceză): 42, E (spaniolă): 44, I (italiană): 44.

Denumirile de mărimi pentru femei enumerate acoperă aceeași mărime anatomică, pe baza denumirilor de mărimi din diferite țări. Același lucru este valabil și pentru produsele noastre pentru bărbați. Personalul nostru de vânzări vă poate oferi, de asemenea, mai multe informații pe această temă.

Simboluri de tratament încorporate:

Numerele înscrise în simbolul de spălare indică temperatura maximă admisă pentru tratamentul umed. Simbolul mâinilor permite doar spălarea mâinilor la o temperatură maximă de 40 C°. Pe lângă cele indicate, există și temperaturi de spălare mai ridicate, dar majoritatea produselor noastre pot fi spălate la temperaturi corespunzătoare celor de mai sus. O singură subliniere sub simbol indică un tratament delicat, două sublinieri una lângă alta indică un tratament foarte delicat. Un semn fără subliniere, dar cu o temperatură de spălare, indică un tratament mecanic normal.

Indicații de înălbire:

Triunghiul cu simbolul Cl (clor) indică faptul că este permisă înălbirea cu clor.

Indicații pentru călcare:

Temperatura de călcare permisă este indicată prin una, două sau trei puncte.

  • Un punct permite o temperatură de călcare de 110° C°, care este considerată o temperatură normală de călcare pentru țesăturile sintetice delicate.
  • Două puncte permit o temperatură de călcare de 150 C° la talpă.
  • Trei puncte permit o temperatură de călcare de 200 C°

Nu experimentați niciodată cu temperatura de călcare, deoarece este posibil ca, din cauza anumitor finisaje (de exemplu, coloranți sensibili la căldură, fibre elastice etc.), producătorul să specifice o temperatură mai mică decât cea obișnuită pentru a evita deteriorarea materialului.

Indicații privind curățarea uscată:

  • Pentru litera "A" se pot folosi toți solvenții obișnuiți utilizați în curățarea uscată.
  • Pentru litera "P", se pot utiliza percloroetilenă și alți solvenți corespunzători.
  • Litera "F" indică utilizarea fluorului și a benzinei.

Sublinierea indicațiilor de curățare uscată înseamnă o limitare strictă a procedurii de curățare în ceea ce privește adaosul de apă, temperatura de uscare și operațiunile mecanice. Curățarea rufelor în regim de autoservire nu este permisă în aceste cazuri.

Indicații privind uscarea:

Un punct în simbol indică o temperatură de uscare mai mică, două puncte indică o temperatură de uscare mai mare.

Important: Simbolurile barate indică întotdeauna o interdicție, adică un tratament care nu este permis.

- Manual de utilizare text

  • Este recomandabil să spălați produsele colorate (cu excepția culorilor pastelate) separat la prespălare, astfel încât orice exces de colorant care s-ar fi putut "vărsa" pe suprafața țesăturii să fie îndepărtat fără a decolora țesătura atunci când este spălată împreună cu alte articole.
  • Pantalonii din in (și alte tipuri de produse similare) cu finisaj care lasă culoare trebuie spălați întotdeauna separat, în stare întoarsă.
  • Cu toate acestea, produsele cu dosul întors care au fost spălate cu grămadă nu trebuie spălate pe dos, deoarece fibrele elementare scurte care pot scăpa pot adera la suprafața altor articole de îmbrăcăminte spălate împreună.
  • Buclarea produselor cu suprafața buclucașă se reduce prin spălare și, prin urmare, se recomandă spălarea acestora înainte de prima preluare.
  • Imediat după ce ați înotat în mare sau în apă termală, clătiți costumul de baie în apă curentă curată și apoi spălați-l acasă cu un detergent lichid. Îndepărtați cremele de protecție solară cu un detergent delicat. Nu vă uscați niciodată costumul de baie la soare și nu-l lăsați învelit într-un prosop pentru perioade lungi de timp! Suprafețele din beton pot deteriora țesătura costumului de baie. Stați sau întindeți-vă întotdeauna pe un prosop!
  • Spălați-vă halatul de baie cu pene (dacă poate fi spălat) conform simbolului de tratament cusut! Uscați-vă întotdeauna la temperatura camerei, departe de căldura radiantă și culcat la orizontală. În timpul uscării, produsul trebuie să fie întors de mai multe ori, iar pana trebuie desfăcută. În cazul în care matlasarea este densă pentru a împiedica migrarea penelor, este posibil ca scuturarea penelor să nu le desprindă suficient, caz în care penele din zboruri trebuie "frecate" ușor. Acest lucru poate necesita o muncă fizică considerabilă, dar va readuce blana la aspectul său original.
  • Întotdeauna spălați produsele cu cordonul sau cu închizătoarea Velcro închisă pentru a preveni uzura prematură și deteriorarea altor părți ale produsului de către închizători.
  • În funcție de compoziția materiei prime și de structura țesăturii, multe pulovere nu pot fi uscate decât în poziție plată și conformă cu forma, pentru a evita deformarea. De exemplu, puloverele din lână pură, puloverele din bumbac pur, dar se recomandă și uscarea puloverelor din amestec lână-acrilic în acest mod.
  • Pentru spălarea lânii și a produselor de tip lână, folosiți numai detergent pentru lână.
  • Modelele imprimate nu pot fi călcate!
  • Tricourile și puloverele din amestec bumbac-poliester sunt în mod natural predispuse la cocoloșire. Pentru a întârzia apariția pillingului și pentru a reduce amploarea acestuia, spălați tricoul pe dos (cu dosul în sus) și apoi călcați-l neted după uscare.
  • Suprafața produselor confecționate din țesătură de tapițerie se netezește după spălare, în timp ce este încă umedă, prin periere ușoară în conformitate cu direcția fibrelor. În acest fel, produsul își va păstra suprafața originală pentru o perioadă lungă de timp.

- Informații IMPORTANTE

  • Manipulați toate produsele numai în conformitate cu marcajele de manipulare cusute și instrucțiunile din text! Orice altă manipulare poate deteriora produsul și vă poate limita sau anula drepturile de garanție.
  • Nu aplicați pe produs detergenți sau agenți de clătire în formă concentrată!
  • Fiți deosebit de atenți atunci când utilizați produse cu combinații de culori sau decorate cu pasteluri și folosiți un detergent delicat pentru a evita ca culorile mai închise să le decoloreze pe cele mai deschise.
  • Cele mai multe dintre produsele vestimentare de astăzi sunt ușor de manevrat, inclusiv de spălat, astfel încât înmuierea este de obicei inutilă. Dacă totuși simțiți că produsul este mai contaminat, pre-spălați-l! Înmuierea, mai ales dacă produsul a stat prea mult timp în soluția de spălare, poate duce la colorare.

Garanția ceasului Ferrari

Scuderia Ferrari Watch 2 ani garanție internațională limitată de 2 ani

Scuderia Ferrari a fost întotdeauna mândră atât de pasiunea sa pentru curse, cât și de rădăcinile sale italiene. Colecția Scuderia Ferrari Orologi de ceasuri pentru bărbați și femei înglobează entuziasmul pasional și stilul sofisticat pe care îl doresc fanii veneratei echipe din întreaga lume. Felicitări pentru achiziția dumneavoastră.

Suntem o companie prietenoasă cu mediul înconjurător. Pentru a proteja copacii și pentru a evita utilizarea unei cantități mari de hârtie, am pus la dispoziție informații despre instalarea ceasurilor, îngrijirea și întreținerea, garanția și centrul de service online la https://repairs.mgiservice.com/ferrari/.

Vă rugăm să păstrați factura datată cu numele revânzătorului și numărul de articol al ceasului! Acest document este necesar și indispensabil pentru administrarea garanției. Vă rugăm să nu aruncați produsul la gunoiul menajer! Pentru a proteja mediul înconjurător și sănătatea umană, vă rugăm să îl depuneți la un punct de colectare desemnat pentru o reciclare corespunzătoare!*

Condiții pentru repararea în garanție

Reparația în garanție a produselor aflate în garanție se efectuează de către serviciul de garanție desemnat de reprezentantul mărcii (FansBRANDS®) în perioada de garanție, la care produsul este trimis de către reprezentantul mărcii. Orice problemă de garanție trebuie să fie sesizată vânzătorului pentru consultare și produsul trebuie returnat la adresa vânzătorului. FansBRANDS®, 2600 Vác, Rádi út 1-3 (Pit Box Kft.).

Serviciul clienți: tel.: +40 (31) 631 27 51 e-mail: sales@fansbrands.com. Returnarea produsului este responsabilitatea și costul consumatorului. În plus față de produs, vă rugăm să trimiteți la centrul de service manualul de garanție și factura sau o copie a acesteia, deoarece reparațiile în garanție pot fi efectuate numai dacă aveți aceste documente. Ce este acoperit de garanție?

Garanția producătorului acoperă doar mișcarea ceasului, dacă se poate dovedi că ceasul este defect. Producătorul produsului va investiga și va decide dacă mișcarea este într-adevăr defectă sau dacă aceasta a fost cauzată de o utilizare necorespunzătoare. Deteriorarea carcasei mișcării ceasului, a cristalului, a coroanei de înfășurare sau a curelei, sau înlocuirea bateriei nu sunt acoperite de garanție. În plus, dacă ceasul este stricat, acesta nu este eligibil pentru repararea în garanție. Orice operațiune de reparare a ceasului (înlocuirea bateriei, repararea curelei etc.) trebuie efectuată numai de către serviciul de garanție desemnat (care în Ungaria este întotdeauna efectuat de FansBRANDS®), orice operațiune de reparare efectuată în altă parte va invalida garanția ceasului.

În cazul în care structura ceasului este deteriorată sau deteriorată, informații detaliate privind modul de reparare a acestuia pot fi găsite pe site-ul web al producătorului, care poate fi accesat la următorul link: https://repairs.mgiservice.com/ferrari/.

Textul original în limba engleză poate fi găsit în cutia ceasului

Încă mai căutați răspunsuri?

Dacă răspunsurile pe care le căutați nu se regăsesc în FAQ, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail completând formularul de mai jos.