Comenzi
Comandă prin telefon
Comandă prin telefon
Puteți plasa comanda și prin telefon.
- Numărul nostru de telefon este +40 (31) 631 27 51
- Când puteți comanda prin telefon? Numai în zilele lucrătoare, între orele 9.00 și 16.00.
Comandă prin telefon
- După ce vă prezentați, ne spuneți ce produs căutați. Putem identifica produsele după numărul de articol pe care îl veți găsi lângă/sub produsul respectiv. Acest lucru ne va ajuta să găsim cu ușurință un punct comun și să identificăm produsul pe care îl căutați.
- Colegul nostru va verifica dacă produsul pe care l-ați ales se află în stoc și vă va informa cu privire la termenul de livrare preconizat.
- Pentru a plasa o comandă, avem nevoie de următoarele date: nume, e-mail, număr de telefon, adresă, număr de identificare fiscală în cazul unei companii, numele și adresa de facturare pot fi introduse separat
- Veți primi un e-mail de confirmare a unei comenzi reușite, cu detalii despre comandă.
- Pentru toate comenzile se va emite o factură cu TVA, care va fi trimisă tot prin e-mail.
Important!
- Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii, în care veți putea verifica cu ochii dumneavoastră dacă produsul ales a fost comandat.
- Pentru comenzile telefonice, putem accepta doar plata în numerar la livrare, care are un comision de manipulare de +7 RON.
- În timpul procesului de comandă, vă vom crea un cont pe site-ul nostru, astfel încât să puteți urmări starea comenzii dumneavoastră. Colegul nostru vă va comunica parola pentru acest cont, pe care o puteți schimba în orice moment.
- În ziua livrării, serviciul de curierat vă va anunța prin e-mail cu privire la timpul de livrare preconizat.
Nu am primit o scrisoare de confirmare
Nu am primit o scrisoare de confirmare
- În primul rând, verificați dosarele SPAM și PROMOȚIE din clientul de e-mail!
- Dacă nu îl găsiți acolo, probabil că ați introdus o adresă de e-mail greșită.
- Contactați-ne pentru a vă corecta adresa de e-mail! În acest caz, nu uitați să vă identificați cu ceva, cum ar fi numele și adresa de expediere!
Pot urmări starea comenzii mele?
Pot urmări starea comenzii mele?
Puteți urmări starea comenzii dumneavoastră în contul dumneavoastră.
Pentru a vă urmări coletul, mergeți la metode de livrare!
Cum îmi pot anula comanda?
Cum îmi pot anula comanda?
Pentru a vă anula comanda, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți în secțiunea Contactați-ne.
Puteți anula o comandă dacă aceasta nu este încă închisă. Dacă a fost deja finalizată cu succes și v-am trimis coletul prin curier, puteți doar să îl returnați.
În cazul în care nu primiți coletul, sistemul vă va pune automat pe lista neagră, astfel încât să puteți comanda ulterior doar prin plata în avans. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Am primit un produs defect
Am primit un produs defect
- Rareori se întâmplă ca, din anumite motive, să nu primiți produsul pe care îl așteptați. De exemplu, produsul este diferit de fotografia produsului de pe site sau dimensiunea de pe ambalaj nu este aceeași cu cea de pe etichetă.
- De asemenea, este posibil ca produsul să fi fost deteriorat în timpul transportului sau să aibă un defect de fabricație.
- În acest caz, vă rugăm să trimiteți o fotografie la sales@fansbrands.com și vom investiga comanda!
- Dacă, în urma investigației preliminare, considerăm că reclamația este justificată, vom colecta produsul pe cheltuiala noastră și vă vom trimite un produs de înlocuire sau vă vom rambursa banii.
Unde pot găsi factura?
Unde pot găsi factura?
- Factura va fi trimisă la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când comanda este finalizată.
- De asemenea, verificați-vă dosarele SPAM și promoționale!
Cum îmi pot modifica comanda?
Cum îmi pot modifica comanda?
V-ați dat seama ulterior că ați comandat mărimea greșită, sau ați dori să adăugați ceva la comandă, sau poate nu ați reușit să alegeți un cadou?
- Atâta timp cât comanda dvs. nu este închisă, puteți solicita o modificare a comenzii dvs.
- Puteți solicita o schimbare a adresei de livrare contactând serviciul de curierat.
- De asemenea, puteți trimite un e-mail, dar în timpul orelor de lucru din timpul săptămânii, este mai bine să solicitați o modificare prin telefon, deoarece aceasta va fi procesată mai rapid.