Condiții de livrare
Termene și costuri de livrare
Termene și costuri de livrare
- Termen de livrare în România: 2-4 zile lucrătoare
- Costul de livrare în România: 34,90 Lei,
- Livrare gratuit peste 500 Lei
- Livrare în zilele de weekend și de sărbători legale: serviciul clienți, procesarea comenzilor și livrarea sunt suspendate în aceste zile.
Urmărirea pachetului
Urmărirea pachetului
Veți găsi numărul de colet în e-mailul trimis de serviciul de curierat.
- Serviciul clienți GLS este primul punct de contact pentru informații privind detaliile de livrare a coletelor.
- Urmărirea pachetului GLS: faceți clic aici pentru a verifica starea livrării coletului dvs. introducând numărul de colet.
- Serviciul clienți GLS: în zilele lucrătoare între orele 08:00 și 18:00, 0269 501 900
- Site-ul GLS, alte contacte: faceți clic aici
Coletul meu este în întârziere
Coletul meu este în întârziere
Sunteți sigur că a întârziat? Timpii de livrare se bazează pe zile lucrătoare. Serviciile de curierat nu sunt disponibile în zilele de weekend, de sărbători și de sărbători legale.
- Veți găsi numărul coletului în e-mailul pe care îl primiți de la GLS.
- Folosiți numărul de colet pentru a verifica starea coletului dvs. pe site-ul GLS: https://gls-group.com/RO/ro/urmarire-colet/
- În cazul în care au trecut mai multe zile lucrătoare de la ultima actualizare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți GLS.
- Orele de contact GLS: între orele 8:00 și 18:00 în zilele lucrătoare.
- Numărul de telefon central al GLS: 0269 501 900
- Alte contacte GLS: faceți clic aici!
- Puteți urmări starea comenzii dvs. doar pe site-ul nostru, care este închis în momentul în care coletul este predat serviciului de curierat.
Cum îmi pot schimba adresa de livrare?
Cum îmi pot schimba adresa de livrare?
Puteți solicita o schimbare a adresei de livrare la serviciul de curierat.
- IMPORTANT! Vă rugăm să introduceți corect adresa de e-mail și numărul de telefon la comandă!
- Înainte de livrare, serviciul de curierat vă va notifica prin e-mail cu privire la termenul de livrare preconizat.
- Contactați serviciul de curierat folosind una dintre datele de contact din mesaj.
Pot să deschid pachetul înainte de a-l primi?
Pot să deschid pachetul înainte de a-l primi?
- Nu puteți despacheta pachetul înainte de a-l primi.
- Dacă nu sunteți sigur de conținutul coletului, dacă ambalajul este deteriorat sau dacă ați comandat produse fragile, vă rugăm să realizați o înregistrare video a procesului de despachetare, astfel încât produsele să fie clar vizibile!
- În caz de deteriorare sau de lipsă, reclamația va fi transmisă serviciului de curierat, iar înregistrarea poate accelera evaluarea și poate contribui la succesul procesului.
Ce se întâmplă dacă refuz coletul?
Ce se întâmplă dacă refuz coletul?
- Coletul ne va fi returnat.
- Dacă ați făcut o achiziție preplătită, vom iniția o rambursare cu furnizorul de servicii relevant.
- În conformitate cu legea, vom rambursa suma minus taxa de livrare.
- În cazul în care serviciul de curierat vă percepe o taxă suplimentară pentru returnarea coletului, vă vom percepe și noi această sumă, în conformitate cu legea.
- În viitor, veți putea plasa o comandă în magazinul nostru doar dacă plătiți în avans.