Ofertă zilnică

  • Livrare

    2-4 zile lucrătoare

  • Livrare gratuită

    peste 500 lei

  • Cadou

    cu fiecare comandă

  • Garantie de returnare

    180 de zile

FansBRANDS®

Informații privind livrarea

FansBRANDS® garantează livrarea rapidă! Condițiile de livrare sunt simple și transparente! Vă rugăm să verificați Informațiile noastre despre Livrare pentru a vă bucura de cea mai bună experiență!

Condiții de livrare

Termene și costuri de livrare

  • Termen de livrare în România: 2-4 zile lucrătoare
  • Costul de livrare în România: 34,90 Lei,
  • Livrare gratuit peste 500 Lei
  • Livrare în zilele de weekend și de sărbători legale: serviciul clienți, procesarea comenzilor și livrarea sunt suspendate în aceste zile.

Urmărirea pachetului

Veți găsi numărul de colet în e-mailul trimis de serviciul de curierat.

  • Serviciul clienți GLS este primul punct de contact pentru informații privind detaliile de livrare a coletelor.
  • Urmărirea pachetului GLS: faceți clic aici pentru a verifica starea livrării coletului dvs. introducând numărul de colet.
  • Serviciul clienți GLS: în zilele lucrătoare între orele 08:00 și 18:00, 0269 501 900
  • Site-ul GLS, alte contacte: faceți clic aici

Coletul meu este în întârziere

Sunteți sigur că a întârziat? Timpii de livrare se bazează pe zile lucrătoare. Serviciile de curierat nu sunt disponibile în zilele de weekend, de sărbători și de sărbători legale.

  • Veți găsi numărul coletului în e-mailul pe care îl primiți de la GLS.
  • Folosiți numărul de colet pentru a verifica starea coletului dvs. pe site-ul GLS: https://gls-group.com/RO/ro/urmarire-colet/
  • În cazul în care au trecut mai multe zile lucrătoare de la ultima actualizare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți GLS.
  • Orele de contact GLS: între orele 8:00 și 18:00 în zilele lucrătoare.
  • Numărul de telefon central al GLS: 0269 501 900
  • Alte contacte GLS: faceți clic aici!
  • Puteți urmări starea comenzii dvs. doar pe site-ul nostru, care este închis în momentul în care coletul este predat serviciului de curierat.

Cum îmi pot schimba adresa de livrare?

Puteți solicita o schimbare a adresei de livrare la serviciul de curierat.

  • IMPORTANT! Vă rugăm să introduceți corect adresa de e-mail și numărul de telefon la comandă!
  • Înainte de livrare, serviciul de curierat vă va notifica prin e-mail cu privire la termenul de livrare preconizat.
  • Contactați serviciul de curierat folosind una dintre datele de contact din mesaj.

Pot să deschid pachetul înainte de a-l primi?

  • Nu puteți despacheta pachetul înainte de a-l primi.
  • Dacă nu sunteți sigur de conținutul coletului, dacă ambalajul este deteriorat sau dacă ați comandat produse fragile, vă rugăm să realizați o înregistrare video a procesului de despachetare, astfel încât produsele să fie clar vizibile!
  • În caz de deteriorare sau de lipsă, reclamația va fi transmisă serviciului de curierat, iar înregistrarea poate accelera evaluarea și poate contribui la succesul procesului.

Ce se întâmplă dacă refuz coletul?

  • Coletul ne va fi returnat.
  • Dacă ați făcut o achiziție preplătită, vom iniția o rambursare cu furnizorul de servicii relevant.
  • În conformitate cu legea, vom rambursa suma minus taxa de livrare.
  • În cazul în care serviciul de curierat vă percepe o taxă suplimentară pentru returnarea coletului, vă vom percepe și noi această sumă, în conformitate cu legea.
  • În viitor, veți putea plasa o comandă în magazinul nostru doar dacă plătiți în avans.

Încă mai căutați răspunsuri?

Dacă răspunsurile pe care le căutați nu se regăsesc în FAQ, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail completând formularul de mai jos.