F1 a anunțat o colaborare de lungă durată cu Nestlé, produsul companiei, KitKat, devenind ciocolata oficială a Campionatului Mondial de Formula 1. Conform contractului, logo-ul KitKat va apărea pe circuitele de Formula 1, iar fanii se pot aștepta la acțiuni promoționale, concursuri și zone speciale pentru fani Nestlé la unele curse.
Acordul va începe oficial în 2025, iar din anul următor va crește dinamic. Planurile includ promovarea noii colaborări cu conținut vesel și ușor, dar detalii în acest sens nu au fost încă comunicate.
„Suntem încântați că un brand de renume mondial a intrat în parteneriat cu noi. Toată lumea îi iubește și abia așteptăm acele experiențe fantastice pe care le vor oferi fanilor noștri și sportului nostru pe circuite.” - a declarat Emily Prazer, directorul comercial al F1.
Bernard Meunier, directorul de marketing și vânzări al Nestlé, salută de asemenea noul partener și așteaptă cu entuziasm colaborarea:
„Formula 1 este un sport global, cu o bază de fani diversificată și în continuă expansiune, incluzând și publicul tânăr. Cu prezența lor globală și calendarul aglomerat, F1 oferă o platformă perfectă pentru a reaminti tuturor: luați o pauză cu KitKat.” - a fost declarația memorabilă.